Вчителю: як ефективно діяти в критичній ситуації. Ситуація конфронтації.

Поговоримо про правила чи принципи конструктивної взаємодії з владними і мстивими учнями.

Про наболіле у стосунках із учнями

Ми дуже неспокійні люди, які настільки довго навчалися неспокою, що стали у цій галузі справжніми майстрами. Ми надмірно захоплюємося створенням негативних образів і картин із нашого минулого та уявленнями про майбутнє. Неспокій народжує напруження. Коли ми прагнемо припинити турбуватися, роблячи свідомі зусилля, то потрапляємо в якесь зачароване коло. Зусилля збільшують напруження, а напруження в свою чергу створює атмосферу тривоги, надмірного реагування.

Счастье от ума

Общество становится более образованным. Это хорошо Дмитрий Табачник.

Система підвищення кваліфікації. Чи потрібна вона?

Для інтеграції України в міжнародний простір важливим є визнання людини як найвищої цінності суспільства  не тільки на словах, а й у справах. 

Вчителю: як ефективно діятив критичній ситуації. Як діяти, коли “погана” поведінка спрямована на залучення уваги

Як діяти, коли “погана” поведінка спрямована на залучення уваги.

Вчителю: як ефективно діяти в критичній ситуації.

Відбір прийомів педагогічного впливу повинен бути чітким і педагогічно виправданим.

Вчителю: як ефективно діяти в критичній ситуації.Як діяти, якщо мета поведінки учня – влада або помста

Відбір прийомів педагогічного впливу повинен бути чітким і педагогічно виправданим.

Вчителю: як ефективно діяти в критичній ситуації.Як діяти, якщо мета поведінки учня – влада або помста (Частина 2)

Відбір прийомів педагогічного впливу повинен бути чітким і педагогічно виправданим.

УВАГА! ВАКАНСІЇ!

 Увага! Школа шукає співробітників.

Запрошуємо на роботу працівника харчоблоку

 

Publish modules to the "offcanvas" position.

hacklink al betturkey dizi film izle film izle yabancı dizi izle fethiye escort bayan escort - vip elit escort film izle hack forum türk ifşa alemi the prepared