Прошумим, пролетим и растаем,
Чуть светясь или мир ослепя.
И останется то, что оставим
Не за то, что мы сделать хотели,
За иное нас будут судить:
Что построили или успели
Не взростить, так хотя б посадить.
А прожил незамечен, незамечен,
Ни о чем, что потом, не скорбя,
Так и знай – ни плохим, ни хорошим
Не помянут потомки тебя.
Ці рядки поетеси І. Ульянової примушують кожного працівника сорокової школи замислюватися над питанням: В чому сенс твоєї роботи? Як і чому вчити дітей? Як зробити дітей щасливими та самодостатніми? Як неповторну красу рідної України, рідного Києва, найріднішого Святошина показати дітям, навчити їх сприймати природу й історію як храм, як дорогоцінний дар, де кожна пилинка, краплинка, росточок і людина єдину гармонію, - і все це на фоні тих політичних та економічних негараздів, які зараз переживає наша Батьківщина? Як привчити учнів до праці, поваги до людей, коли і не те, і не те не цінується? Як навчити їх орієнтуватися у нашому складному світі? Як сформувати Особистість, Людину? Зрозуміло, що відповіді на ці складні, майже риторичні запитання треба шукати у вихованні. У вихованні шляхом соціалізації та гуманізації особистості.