Друк

16 вересня 2021 року, згідно річного Плану роботи школи на 2021-2022 навчальний рік, заступник директора з навчально-виховної роботи Людмила Вікторівна Феденко провела для колег дискусію на тему: «Контури «дорожньої карти» української освіти ХХІ століття». 

         Формальних знань світовим товариством накопичено стільки, що годі і сподіватись на їх повне впровадження. Більше того, є ризик загинути під пресом деяких «винаходів».
То чи є знання як такі дієво розвивальним чинником?
Подивитись через призму саме цього на деякі контури шкільної самоорганізації зібрався сьогодні педагогічний колектив школи на дискусію «Контури «дорожньої карти» української освіти ХХІ століття».

 

15923C86-6A7E-4659-A916-5AE6BFB97C5E.jpeg 276F8950-515F-4FB4-B2C3-7EE387FFABFA.jpeg 2F2CF13E-C14B-4AAA-81E6-C00A2862BF7E.jpeg

5F6A3A9A-4D72-4428-8B7A-7031D6C0F703.jpeg 621BB85A-F8BF-4ECC-A225-4E9F7CACF379.jpeg A3D528FF-5248-465E-BED4-BDEC51E66FAC.jpeg

Перегляди: 92