"ІV – V етапи проведення та підбиття підсумків масового заходу" Виступ Бойко Л.П., вчителя англійської мови, класного керівника 5-В класу 4 лютого 2021 року під час панельної дискусії на тему: «Методика підготовки масового заходу».
ІV етап – безпосереднє проведення масового заходу
На цьому етапі здійснюють розроблений конкретний план з усіма корективами, внесеними його учасниками в процесі підготовки.
Зміст діяльності вихованців:
Цей етап здійснюють відповідно до плану (сценарію) проведення масового або виховного заходу.
Учні беруть участь у заході в певній ролі, яка має сприяти формуванню окремих особистісних якостей, корекції дезадаптивної поведінки.
Зміст діяльності та позиція педагога:
Педагог створює позитивний емоційний настрій під час проведення заходу.
Головне для педагога – будити й зміцнювати в дітях мажорний настрій, дух бадьорості, впевненості у своїх силах.
Корисні для дітей і можливі відхилення від задуму, які виникають під час проведення заходу. Вони складаються з різних непередбачуваних обставин і помилок, допущених учасниками заходу, - це теж необхідна школа життя.
ВАЖЛИВО! Не замінювати собою дітей, стимулювати самостійний пошук ними виходу зі складних ситуацій.
V етап – підбиття підсумків, оцінки результатів заходу
Ведучі спрямовують колективний пошук на краще вирішення цих питань, підхоплюють і розвивають найцінніше, систематизують і узагальнюють його у висловлених думках і пропозиціях.
Участь кожного в оцінюванні заходу можна забезпечити й іншими заходами: бесідами, анкетами, стінгазетою, лінійкою з творчими рапортами.
Педагоги підбивають підсумки виконання власне виховних завдань на нарадах педагогічного колективу, батьківського активу тощо.
Зміст діяльності вихованців:
Аналізуючи підсумки проведеного заходу, діти відповідають на запитання:
- Що було добре? Що вдалося виконати із запланованого? Завдяки чому? Кому ми повинні висловити подяку?
- Що в нас не вийшло і чому?
- Що варто використовувати і надалі? Перетворити на традиції? Які уроки маємо врахувати на майбутнє?