ІV – V етапи проведення та підбиття підсумків масового заходу

"ІV – V етапи проведення та підбиття підсумків масового заходуВиступ Бойко Л.П., вчителя англійської мови, класного керівника 5-В класу  4 лютого 2021 року під час панельної дискусії на тему: «Методика підготовки масового заходу». 

ІV етап – безпосереднє проведення масового заходу

На цьому етапі здійснюють розроблений конкретний план з усіма корективами, внесеними його учасниками в процесі підготовки.

Зміст діяльності вихованців:

Цей етап здійснюють відповідно до плану (сценарію) проведення масового або виховного заходу.

Учні беруть участь у заході в певній ролі, яка має сприяти формуванню окремих особистісних якостей, корекції дезадаптивної поведінки.

Зміст діяльності та позиція педагога:

Педагог створює позитивний емоційний настрій під час проведення заходу.

Головне для педагога – будити й зміцнювати в дітях мажорний настрій, дух бадьорості, впевненості у своїх силах.

Корисні для дітей і можливі відхилення від задуму, які виникають під час проведення заходу. Вони складаються з різних непередбачуваних обставин і помилок, допущених учасниками заходу, - це теж необхідна школа життя.

ВАЖЛИВО! Не замінювати собою дітей, стимулювати самостійний пошук ними виходу зі складних ситуацій.

V етап – підбиття підсумків, оцінки результатів заходу

Ведучі спрямовують колективний пошук на краще вирішення цих питань, підхоплюють і розвивають найцінніше, систематизують і узагальнюють його у висловлених думках і пропозиціях.

Участь кожного в оцінюванні заходу можна забезпечити й іншими заходами: бесідами, анкетами, стінгазетою, лінійкою з творчими рапортами.

Педагоги підбивають підсумки виконання власне виховних завдань на нарадах педагогічного колективу, батьківського активу тощо.

Зміст діяльності вихованців:

Аналізуючи підсумки проведеного заходу, діти відповідають на запитання:

- Що було добре? Що вдалося виконати із запланованого? Завдяки чому? Кому ми повинні висловити подяку?

- Що в нас не вийшло і чому?

- Що варто використовувати і надалі? Перетворити на традиції? Які уроки маємо врахувати на майбутнє?

 

 


Друк   E-mail